Učesnici programa obišli fabriku Fun&Fit

Učesnici programa obišli fabriku Fun&Fit

Prva od poseta kompanijama i prvi najslađi utisak ostavio je Fun&fit. Toliko smo svi bili ushićeni da smo stigli sat vremena ranije ispred firme i već tada primetili ogroman magacin gotovih proizvoda koji uveliko prenosi pakete u kamione za kupce. Tačno u 11h izašla je Nina – mlada devojka, sa osmehom koji nas je odvukao od svakog razgovora koji smo tada vodili. Pozdravila nas je ispred kompanije i pozvala da uđemo. Odmah smo shvatili da radi u sektoru marketinga.

Unutrašnjost je bila u znaku cele firme, od semenki, suncokreta do orašastih plodova koji su krasili hodnik na savremen način, logo Fun&fit-a pa samim tim i dominacija zelene i bele boje zidova…

Izgledalo je bez greške i u koju god kancelariju da smo bacili pogled bila je perfektna – od hemijske na stolu do dominacije mladih i ozarenih lica. Pomislila sam koliko je njima lepo u takvom okruženju sa mladim i radnim ljudima i poželela da i ja radim s njima.

Došli smo do sale za sastanke gde nas je čekao direktor Stefan Prolović. U uvodu je ispričao o delu svog uspeha, koliko mu je Delta holding verovao i pružio šansu da od direktora finansija dobije mesto generalnog direktora. Podsetio nas je da program mladi lideri i dalje pruža šansu mladima bez iskustva i da razmišljamo o tome već sad. Zahvaljujući mladim liderima, on je, kao i Nina, nakon Ekonomskog fakulteta uspeo da se uklopi u jedan veliki i uspešan sistem.

Nina i Stefan su nam kroz prezentaciju bliže opisali tadašnji Florida bel, a sada The Fun&fit kompaniju. Osnovana je 1991, a u okviru Delta holding grupe od 2007, od svog postojanja kompanija se opredelila za proizvode od egzotičnog tropskog voća i orašastih plodova.

U okviru svog asortimana imaju visokokvalitetne proizvode poput muslija raznih vrsta, a najnoviji je Protein musli, ovsene kaše sa raznim ukusima voća i čokolade, u okviru brenda Jumbo nude proizvode poput kikirikija, indijskog oraha, lešnika badema, te i razne vrste slanih i slatkih mixeva od kojih mi je novi Caramel mix zapao za oko. Takođe u okviru brenda ABC nude razne vrste pirinča.

Roba PL marke je takođe široko rasporstranjena u dogovoru sa partnerima po celoj Srbiji, a čak i u regionu.

Nakon kratke prezentacije odgovarali smo na pitanja i dobili Jumbo majice. Nakon toga, otišli smo u obilazak sa tehnološkim stručnjacima koji nas nisu uskratili nijednog odgovora. Obišli smo proizvodnju, videli ogromne mašine za pečenje, obišli smo magacine sirovine i gotovih proizvoda koji su nas, malo je reći, začudili tolikom preciznošću i organizovanošću.

Na kraju obilaska smo se vratili u kantinu gde smo se poslužili njihovim proizvodima – kikirikijem, indijskim orahom, bademom, suvim voćem…

Pred rastanak smo imali priliku da čujemo govor još jedne devojke iz programa Mladih lidera, Anđele, koja je trenutno u sektoru finansija. Razgovarala je sa nama kako uklapa trening, svoj lični život i poslovni. Motivisala nas je da nastavimo dalje sa fakultetom i što pre da se pridružimo timu koji nas usavršava i sa kojim napredujemo.

Toliko utisaka, a toliko kratak obilazak, sve zajedno je izgledalo kao bajka u kom svi zajedno funkcionišu i učestvuju od ideje do novog proizvoda, do novih kupaca. Ukratko, sve što jedna firma treba da ima da bi funkcionisala – komunikaciju i dobru volju, a samim tim je zagarantovan uspeh i brend koji dominira na tržištu već godinama.

Suzana Todorović

compass.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *